יום ראשון, 19 באפריל 2015

פילאטיס גם לגברים

בניגוד לכל מיני סטראוטיפים שעבר זמנים פילאטיס היא פעילות המתאימה לגברים וגם מומלצת מאוד, זה כבר הוכח מדעית וגברים רבים מגיעים לשיעורי פילאטיס רמת גן.


מדוע פילאטיס היא פעילות גופנית מומלצת לגברים?


ראשית כל אני מניח שאין לכם עוררין על כך שפעילות גופנית היא בריאה וחשובה, אם כך מדוע דווקא פילאטיס? ובכן פילאטיס נותן לגברים הזדמנות לעבוד על קבוצות שרירים שבדרך כלל נשארות מוזנחות ולא מקבלות את תשומת הלב הראויה. בפילאטיס רמת גן מרבים לעבוד על השרירים אשר לא מקבלים תשומת לב רבה ביום יום.

גברים רבים אשר עסקו בפעילות גופנית, כמו למשל פעילות במכון כושר, מגיעים לפילאטיס רמת גן ומגלים שגופם אינו גמיש כפי שחשבו. הם בדרך כלל מתפלאים ונדמה להם שגמישות הגוף היא תוצאה של גוף שרירי ובריא אך האמת שזה ממש לא כך. ככל שיש לכם יותר מסת שריר כך יורדת רמת הגמישות. בפילאטיס רמת גן עובדים על מתיחות וגמישות. זה דבר חשוב מאוד וזה עוזר למנוע פציעות רבות, כמו כן זה מסייע להגדיל את יכולות התנועה של הגוף.

פילאטיס עובד על השרירים המייצבים, אלו הם השרירים הנמצאים קרוב למפרקים, סביב החוליות וברצפת האגן. שרירים אלו הם הבסיס לתנועת הגוף והפילאטיס מתמקד בהם. אימון שרירים אלו מעניק חוזק לגוף ומפחית לחץ על חלקים אחרים בגוף. בפילאטיס רמת גן עובדים בעזרת תרגילים שונים על קבוצות שרירים אלו, העיקרון מאחורי התרגילים הוא הפעלת כוח רב תוך כדי מעט חזרות על התרגיל. בניגוד לגישות אחרות בה מפעלים פחות כוח אך חוזרים על התרגיל פעמים רבות.

פילאטיס בדומה ליוגה הוא אימון לגוף ולנפוש. פילאטיס מסייע לגברים לחיות בצורה מודעת יותר, תרגילי הפילאטיס מלמדים את הגברים לשלוט על הנשימה שלהם ולהתמקד בה תוך כדי ביצוע התרגילים. התוצאה של אימון פילאטיס היא אינה עייפות ותשישות אלא רעננות ורוגע המשפיעים עליכם לאורך כל שעות היום. גברים המתאמנים בפילאטיס רמת גן בשיעורי ערב מדווחים על הרגשת רוגע המלווה אותם ביום למחרת.


עוד תוצאה שכלל אינה מפתיעה, גברים המתאמנים בפילאטיס רמתגן מדווחים על שיפור בחיי המין שלהם. זוהי אכן תופעה ידועה וכלל אינה מפתיעה. פילאטיס מחזק את כוח הליבה ורצפת האגן וכמו כן תורם לתחושת רוגע כללית ולכן מורגש גם השיפור בחיי המין. למעשה יש המתייחסים לפילאטיס כאל כושר פונקציונלי – כלומר אימון הנותן לכם כוח, איזון וגמישות הדרושים לכם בחיי היום יום. כאן פילאטיס שונה מיוגה המלמדת אתכם לעשות תרגילים הדורשים גמישות פנומנלית הרחוקה מאוד מפעולות היום יום שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה