יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

זומבה ילדים

לאחרונה אנו שומעים על לא מעט מכוני כושר שפותחים שיעורי זומבה יחודיים לילדים. מדובר בשיעורי זומבה אשר תוכננו ויועדו במיוחד לילדים מגיל ארבע ועד גיל 12. השיעור מלהיב במיוחד ונותן פתרון אירובי מושלם לילדים. זומבה לילדים משלב מספר של מקצבים וצעדי ריקוד לטיניים ובין לאומיים כמו היפ הופ, קליפסו, רגטון ועוד. השיעורים כוללים כוריאוגרפיה, משחק ותנועה הנרכשים על ידי הילדים תוך כדי לימוד הריקוד.

במהלך אימוני הזומבה ברמת גן, ובכל שאר רחבי הארץ, הילדים נחשפים לפעילות גופנית מהנה ומשחררת שמעודדת אותם לרכוש הרגלים של אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית. במהלך האימון, הילדים מפתחים קואורדינציה ושיווי משקל שעוזר להם לשמור על גופם ועל הגמישות הטבעית של הילדות. בנוסף, הם עובדים על היצירתיות שלהם ועל הזיכרון התנועתי. ריקוד הזומבה שורף קלוריות ולכן מתאים גם להורדת משקל אצל הילדים.

ילדים המשתתפים באימוני הזומבה מקבלים כלים וערכים חשובים כמו כבוד לזולת ומנהיגות, עבודת צוות ושיתוף פעולה וכן מעלים את הביטחון העצמי שלהם. בנוסף, הילדים מפתחים חוש קצב ומוזיקה של שלל סגנונות מוזיקאליים קצביים. הפעילות מהנה, כייפית וזורמת, כך שהילדים מתמידים בה מרצונם החופשי.


אורך שיעור זומבה לילדים הוא כ-45 דקות בלבד, וזאת על מנת לא להעמיס על גופם של הילדים. יש כיום יותר ויותר מקומות המציעים חוגי זומבה המיועדים לילדים. המדריכים של שיעורים אלה עוברים הכשרה נוספת אשר מספקת להם את הכלים ואת היכולת להעביר שיעור זומבה המיועד לאוכלוסיית הילדים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה